Papendrecht 30 December 2011

Hier kan je foto's plaatsen van evenementen
Forumregels
Plaats hier alleen foto's van modelbouw evenementen
CorB

Re: Papendrecht 30 December 2011

Bericht door CorB »

Video gemaakt met de camerawagen.

http://youtu.be/BzqOGfJY1QA
CorB

Re: Papendrecht 30 December 2011

Bericht door CorB »

Video 2 - Overzicht Truckbaan.

http://youtu.be/lSPimLEwvFI
erwin
Lid van MBVP
Berichten: 51
Lid geworden op: 29 mei 2011 10:17
Echte naam: erwin
Locatie: spijkenisse
Contacteer:

Re: Papendrecht 30 December 2011

Bericht door erwin »

Heb ze ook al naar arie gestuurt
http://www.mijnalbum.nl/Album=UF7IEJJU

het was voor mij de eerste keer als lid zijnde, dat ik meedeed en moet zeggen het beviel me zeer goed.
Het rijden op de baan is zeer leuk en je moet gewoon logisch nadenken hoe je gaat en waar je gaat rijden.
Dan komt alles weer goed.
Aleen jammer dat er een paar waren elke keer de rotonde anders om te willen nemen, en dat gaat toch echt niet goed.
Voor de rest heb ik erg genoten van de mooie dag.
En nog met een aantal mee wezen eten bij de pepermolen en dat smaakte ook zeer lekker.

Groeten Erwin
Gebruikersavatar
fireman fred
Berichten: 673
Lid geworden op: 26 sep 2007 22:13

Re: Papendrecht 30 December 2011

Bericht door fireman fred »

Zeer zeker geslaagde en gezellige dag geweest.
Hier een paar plaatjes, en voor wie de Porsches van Driebergen niet goed gezien had, hier een foto, binnenkort ook weer in uw achteruitkijkspiegel.
Afbeelding
Afbeelding
Politiebusje van Kampen op bezoek in Brugleuningerveen.(onderzoek naar vervuiling van de rij baan door truckers!)
Afbeelding
Afbeelding
En de verkeerslichtbeinvloeding installatie voor de brandweer. Deze keer werden de rode verkeerslichten nog massaal genegeerd door de truckers, maar ook daar zal in de toekomst streng op worden gehandhaafd.
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
VOLVO FH 16 660
Lid van MBVP
Berichten: 647
Lid geworden op: 25 sep 2007 19:52
Echte naam: Piet Horsman

Re: Papendrecht 30 December 2011

Bericht door VOLVO FH 16 660 »

Het moet niet gekker worden zeg !! :cry: :( :o
Versterking uit Kampen en een Porsche voor de achtervolging ! :cry:

Zoveel blauw op straat, dat ze niet meer weten wat ze moeten doen, dan maar Truckje pesten !! :cry: :cry:
Jullie, als Politie, zouden eens beter de gebouwen moeten bewaken.
8-) :lol:

De Brandweer zou eens beter op de brandveilighied moeten letten van de gebouwen op de industrieterreinen, dit laat nog wel wat te wensen over ! :cry: :(
Dan alleen maar een beetje op straat rondscheuren met de Brandweerauto's met alle toeters en bellen !!
8-) :lol: ;)

Als het zo door gaat, gaan de Truckers Brugleuningerveen mijden en dat wordt het wel heeeeeeeeeeeel erg stil in Brugleuningerveen.
:lol:
_______________________________________________________________
VOLVO FH 16 750
Volvo........... Ik rol

Liever 6 harde klappen ........ dan 8 zachte plofjes


Groetjes Pieter
Gebruikersavatar
fireman fred
Berichten: 673
Lid geworden op: 26 sep 2007 22:13

Re: Papendrecht 30 December 2011

Bericht door fireman fred »

Piet,

ook voor jou de beste wensen voor 2012, en om het jaar goed te beginnen, niet zo negatief reageren ! :(
Je frustraties svp ergens anders plaatsen. Kijk eens naar de modelbouw kwaliteiten, en de schitterende van het standaard verhaal afwijkende trucks en andere modellen die rond reden op deze zeer geslaagde dag.
En helaas er rijdt voor 98% trucks rond, en maar één personenwagen VW T2, niet echt de werkelijkheid. Dus tijd dat daar verandering in komt.
Dus niet alleen maar groter, langer en breder, maar maak ook eens een klein voertuig.

Voornemen voor 2012. Iedereen die meer dan één truck heeft moet ook één personenwagen-bestelwagen of lichte vrachtwagen hebben om meer realiteit op de baan te brengen. ;)
Gebruikersavatar
VOLVO FH 16 660
Lid van MBVP
Berichten: 647
Lid geworden op: 25 sep 2007 19:52
Echte naam: Piet Horsman

Re: Papendrecht 30 December 2011

Bericht door VOLVO FH 16 660 »

fireman fred schreef:Piet,

ook voor jou de beste wensen voor 2012, en om het jaar goed te beginnen, niet zo negatief reageren ! :(
Je frustraties svp ergens anders plaatsen.
Kijk eens naar de modelbouw kwaliteiten, en de schitterende van het standaard verhaal afwijkende trucks en andere modellen die rond reden op deze zeer geslaagde dag.
En helaas er rijdt voor 98% trucks rond, en maar één personenwagen VW T2, niet echt de werkelijkheid. Dus tijd dat daar verandering in komt.
Dus niet alleen maar groter, langer en breder, maar maak ook eens een klein voertuig.

Voornemen voor 2012. Iedereen die meer dan één truck heeft moet ook één personenwagen-bestelwagen of lichte vrachtwagen hebben om meer realiteit op de baan te brengen. ;)

Hallo Fred,

Jij ook de beste wensen voor 2012, maar vooral een gezond 2012 gewenst.

Hmmm, mijn tekst was als grap bedoeld hoor, maar schijnbaar bij jou niet zo overgekomen. :cry:
Je weet toch wel dat ik altijd razend enthousiast ben over andermans modelbouwkunsten.
En ik ben zeker niet gefrustreerd hoor !

Ik vind die Porsche echt geweldig mooi natuurgetrouw nagebouwd, echt Super.
Ook het witte VW Politiebusje is echt heel mooi nagebouwd, het oranje op het busje lijkt een beetje verkleurd, wat in de jaren 70 3en 80 in werkelijkheid ook gebeurde. (kan ook vertekend beeld zijn op de foto hoor)
Ook de stoplichten voor de vrije doorgang voor de Politie, Brandweer en Ambulance.

Trouwens met zoveel voertuigen wordt het tijd dat de kazerne wordt uitgebreid, want nu staan de meeste voertuigen buiten.

En ja, wat betreft, de luxe wagens en de bijzondere voertuigen zijn inderdaad in de minderheid.
Ik heb zelf twee luxe wagens, die nog omgebouwd moet worden, 2 Volvo's XC 60.
Dus ik voldoe inmiddels aan de nieuwe regels van 2012

Dus Fred, als ik de indruk heb gewekt, negatief te zijn geweest, mijn excuses hiervoor, dit was niet de bedoeling, het was als grap bedoeld.

P.S.
Trouwens er zijn mooie foto's gemaakt van de rij-demo in Papendrecht door de forumleden.
_______________________________________________________________
VOLVO FH 16 750
Volvo........... Ik rol

Liever 6 harde klappen ........ dan 8 zachte plofjes


Groetjes Pieter
Gebruikersavatar
Mark Wish
Berichten: 374
Lid geworden op: 01 okt 2007 06:43
Echte naam: Mark
Locatie: Spijk-city

Re: Papendrecht 30 December 2011

Bericht door Mark Wish »

fireman fred schreef: Voornemen voor 2012. Iedereen die meer dan één truck heeft moet ook één personenwagen-bestelwagen of lichte vrachtwagen hebben om meer realiteit op de baan te brengen. ;)
Als dat de nieuwe clubregels worden hoef ik niet bang te worden, moet ik alleen pa en opa ervan uit de buurt houden anders moet ik zelf aan de bak :D
Gr Mark
If you eat Lego, you will shit bricks.
Imagination is more important than knowledge
Gebruikersavatar
bommie
Berichten: 26
Lid geworden op: 05 okt 2007 21:05
Echte naam: Marc van Bommel

Re: Papendrecht 30 December 2011

Bericht door bommie »

fireman fred schreef: Voornemen voor 2012. Iedereen die meer dan één truck heeft moet ook één personenwagen-bestelwagen of lichte vrachtwagen hebben om meer realiteit op de baan te brengen. ;)
En die hoeven niet eens te kunnen rijden; we zetten ze gewoon 2 rijen dik achter elkaar en hebben zo een realistische file!!
Gebruikersavatar
fireman fred
Berichten: 673
Lid geworden op: 26 sep 2007 22:13

Re: Papendrecht 30 December 2011

Bericht door fireman fred »

die hoeven niet eens te kunnen rijden; we zetten ze gewoon 2 rijen dik achter elkaar en hebben zo een realistische file!!
Begrijp ik nu goed dat we een uitbreiding kijgen van het parcours met een weg gedeelte voorzien van twee keer twee rijstroken :roll:
Eindelijk een stuk snelweg in de baan........ Of rijdt Bommi altijd over twee rijbanen, inclusief die voor tegemoet komend verkeer :lol:
En Piet maar klagen over al die extra politie aandacht, blijkt dus gewoon keihard nodig :lol:
Plaats reactie