1:14 personenwagens bij de Action winkel

Al het nieuws voor de modelbouwer
Plaats reactie
Gebruikersavatar
fireman fred
Berichten: 673
Lid geworden op: 26 sep 2007 22:13

1:14 personenwagens bij de Action winkel

Bericht door fireman fred »

Normaal geen winkel waar ik kom maar wat tips die ik las toch eens gaan kijken bij deze winkel in mijn woonplaats. Inderdaad een schap vol met RC bestuurbare 1:14 personenwagens van het merk Rastar. Ik heb zelf een Volvo XC60 meegenomen, maar ze hebben ook Range Rovers, Audi Q7, BMW, en Mercedes GLK. Model is perfect, verende vooras, verende achteras, differentieel aandrijving, heel mooi gedetailleerd, en werkende verlichting. Rijtechnish haalt het 't natuurlijk niet bij onze trucks, maar met een normale zender ontvanger, stuurservo, en snelheidsregelaar is er voor die €16,- natuurlijk wel een leuk model van te maken.
Zie hier het komplete programma, misschien dat er nog wel meer types leverbaar worden. Zelf hoop ik dat de Lincoln Navigator 1:14 hier ook opduikt.(Dus wie hem ziet gelijk melden svp)
http://www.rastar.hk/rc2.html
Gebruikersavatar
actros
Berichten: 121
Lid geworden op: 03 dec 2007 18:29
Echte naam: Marcel
Locatie: De Lier

Re: 1:14 personenwagens bij de Action winkel

Bericht door actros »

Het zijn echt leuke autos ,zeker voor dat geld.
Ik had zelf al de range rover sport gekocht.
En ga er zeker nog een paar kopen.
Ik heb de Range rover omgebouwd met regelaar en stuurservo en rijd goed en ziet er goed gedetaileerd uit.

Afbeelding
Afbeelding

Groeten Marcel

(Ps hebt ook rc autos bij de aldi hoorde ik maar die zijn niet zo gedetailleerd hoorde ik en zijn veel duurder)
-RC Tamiya MB Actros 1851 Gigaspace + Heiwo boxtrailer
-RC Tamiya MB SK Titan 3553 8x4 + 6 asser ballasttrailer
-RC Tamiya MAN TGX 41.680 8x4 + 5 asser ballasttrailer
-RC Tamiya MB SK 1935 + traffic control unit
-RC Tamiya MB SK 4x4 Dakar
-RC MB Sprinter
Plaats reactie