Even voorstellen

Nieuw op het forum? Stel je even voor
Forumregels
Stel je hier even voor en vertel wat jouw modelbouw interesse heeft. Zet in het "onderwerp" jouw forumnaam. Daarna zal je gebruik kunnen maken van alle functie's van het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Aart
Lid van MBVP
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2017 12:24
Echte naam: Aart Terwijn
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

Even voorstellen

Bericht door Aart »

Graag stel ik mij even voor.

Mijn naam is Aart, tevens mijn forumnaam, ik ben bijna met pensioen en wil een oude hobby(met een draai) opnieuw gaan oppakken. Vroeger heb ik mogen vliegen met een modelhelikopter en wat kunnen stoeien met rc-off-road modellen modellen. Nu wil ik een rc vrachtwagen gaan bouwen, Knight Hauler, om op deze wijze wat meer serieus deze oude interesse opnieuw te beleven.
Ik heb al contact gehad met voorzitter Arie v Bennekum en ook heel even met Peter Zaal tijdens het demo-rijden in Papendrecht afgelopen zaterdag.
Volgende week woensdag, als er weer niet onverwacht een kleinkind bij opa moet logeren, zal ik de clubavond bezoeken en zien wat voor vlees jullie op de boerderij hebben. Eventueel vul ik dan deze kennismaking mondeling nog wat aan.

Gr. Aart
Gebruikersavatar
Michael
Beheerder
Berichten: 645
Lid geworden op: 24 sep 2007 20:20
Echte naam: Michael Claassen
Locatie: Zwaag
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Michael »

Welkom op het forum van Modelbouwvereniging Papendrecht.
:attentie: Ik weet het zeker.... denk ik..!! :rules:
Gebruikersavatar
avaben
Beheerder
Berichten: 2725
Lid geworden op: 24 sep 2007 21:40

Re: Even voorstellen

Bericht door avaben »

Hoi aart,
welkom op het forum.
Lees maar eens goed rond, je kan er wel e.e.a. van opsteken.
Wij gaan uit van het standpunt: Beter goed nagemaakt dan slecht verzonnen :mrgreen:
Succes met de Knight Hauler
te veel tijd nodig om te regelen en dus te weinig tijd om te modelbouwen
Groet Arie
Plaats reactie