Stephens Hauling Tupelo MS

Toon hier jouw bouwverslag van je vrachtwagenmodellen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jos1
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 apr 2020 07:41
Echte naam: Jos wilmot

Re: Stephens Hauling Tupelo MS

Bericht door jos1 »

Hallo Rolf
Sinds maart ben ik een enthousiaste lezer van jouw bouwverslagen.
Zelf wil ik ook weer beginnen met het bouwen, vandaar mijn interesse. Ik hoop binnen kort een keer te mogen komen kijken op jullie club avonden en jullie te bestormen met vragen.
Voor alsnog bedank voor de verslagen van je projecten
Gebruikersavatar
Rolf
Berichten: 1178
Lid geworden op: 07 apr 2014 13:54
Echte naam: Rolf Stevens
Locatie: Dinxperlo

Re: Stephens Hauling Tupelo MS

Bericht door Rolf »

Graag gedaan Jos en bedankt voor de complimenten. Op de clubavond kom ik niet, te ver weg, maar er zijn veel andere truckers die je graag op weg helpen
Groet'n uut de Achterhook
Rolf
Gebruikersavatar
Rolf
Berichten: 1178
Lid geworden op: 07 apr 2014 13:54
Echte naam: Rolf Stevens
Locatie: Dinxperlo

Re: Stephens Hauling Tupelo MS

Bericht door Rolf »

Vandaag lekker buiten gezeten met truck en laptop en de verlichting nog een keer opnieuw gedaan. Ik had eigenlijk onbewust de verlichting in de Beier er gewoon maar ingeplugd.....Bedacht me echter later dat de flatbed er natuurlijk ook achter moest hangen. Deze is voorzien van een Beier SM IR 16 en de Kenworth heeft een magic eye. Ik had dus geen overeenkomstige uitgangen genomen en dat is dus hersteld. Beetje domme fout maar toe maar, mot kunne!

Nu werkt het wel naar behoren. Ook de binnenverlichting en de frontflitsers werken nu en zijn schakelbaar. De binnenverlichting is eigenlijk overdag in de zon niet zichtbaar natuurlijk. De flitsers hadden ook wat zichtbaarder mogen zijn. Ze zitten diep in de grill en je ziet ze dus wel als je plat op de buik licht zeg maar.... Zo hoort het eigenlijk ook. Kijken hoe het op de film gaat lijken.

Dus toen ik toch bezig was ook nog maar een paar antennes op de spiegels gezet en nu hij in principe niet meer uit elkaar hoeft ook de cabine boutjes aangestipt met lak. De boutjes van de trapjes nog even blank gelaten voor contrast. Kan nog aangepast worden. Maar dus zo goed als klaar nu echt...nou? Ja! misschien nog....... Ach je weet maar nooit.

Voor de sfeer nog een poar ploatjes

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Groet'n uut de Achterhook
Rolf
Gebruikersavatar
theDutchguy
Lid van MBVP
Berichten: 223
Lid geworden op: 18 nov 2012 19:42
Echte naam: Arvid

Re: Stephens Hauling Tupelo MS

Bericht door theDutchguy »

Hoi Rolf,

Erg netjes.
Ben benieuwd naar het volgende project :D
Gebruikersavatar
Rolf
Berichten: 1178
Lid geworden op: 07 apr 2014 13:54
Echte naam: Rolf Stevens
Locatie: Dinxperlo

Re: Stephens Hauling Tupelo MS

Bericht door Rolf »

Kijk maar rond er komt van zelf wel weer wat bij....blijf wel bezig, zorg ik voor.
Groet'n uut de Achterhook
Rolf
Plaats reactie