Electro

Stel hier alle overige technische vragen
truckerjan

Re: Electro

Bericht door truckerjan »

hoi Mark

Dichtbij is toch iets anders 81 km rij er toch nog een dik uur over.geen mooie wegen
Kom in een oude fiat 500.
moet nog weg vanavond.
groet
jan
Gebruikersavatar
Michael
Beheerder
Berichten: 645
Lid geworden op: 24 sep 2007 20:20
Echte naam: Michael Claassen
Locatie: Zwaag
Contacteer:

Re: Electro

Bericht door Michael »

Off Topic:
Mark Wish schreef:Kan je even foto's maken van het geheel?

Foto's kan je bijvoorbeeld uploaden in Photobucket, (http://www.photobucket.com" onclick="window.open(this.href);return false;), eventjes een account aanmaken, foto's uploaden, de [img] link pakken en hier naartoe kopieren.
Liever zo: http://www.mbvpforum.nl/viewtopic.php?f=42&t=10
:attentie: Ik weet het zeker.... denk ik..!! :rules:
Gebruikersavatar
Michael
Beheerder
Berichten: 645
Lid geworden op: 24 sep 2007 20:20
Echte naam: Michael Claassen
Locatie: Zwaag
Contacteer:

Re: Electro

Bericht door Michael »

truckerjan schreef:hoi Mark
De auto is bij hopma geweest daar hebben ze de kabel op lengte gemaat (dus neem aan dat dat goed is gegaan geen vertouwen in)
De oantvanger zit bovenin de cabine daarnaast zit de lichtset van Wedico de stekker die loshangt hoort aan het dak vast voor topverlichting en de zwaailampen.
Daar onder zit de batterijpak en een zekering van 10 amp.
De draad loopt van boven naar beneden en wordt aangesloten op de antenne aan de onderkant van de cabine.
Jan,

Zoals ik al eerder schreef en dat je de antenne draad maar eens los moest halen en dan eens te proberen schreef je dat het het storen over was. Kortom, het probleem zit 'm waarschijnlijk in de laatste schakel van het ontvangst signaal, jouw antenne. Gooi je antenne draad eens door de cabine en probeer opnieuw, of langs je chassis en niet in de buur van de motor.
:attentie: Ik weet het zeker.... denk ik..!! :rules:
truckerjan

Re: Electro

Bericht door truckerjan »

hoi

kom zaterdag ook naar vilsteren dan praten we wel verder.
de aardigheid komt nu weer een beetje terug,heb er 7 maanden niks aan gedaan kan de auto nu verder afwerken.
tot zaterdag.
jan
Plaats reactie