tractoren en ander landbouwspul van rolf

Toon hier jouw bouwverslag al jouw overige modelbouw
Rolf
Echte naam: Rolf Stevens

Re: tractoren en ander landbouwspul van rolf

Bericht door Rolf »

Hier weer een beetje tijd ingestopt.

Afbeelding

Voor de aandrijving van de rijplaten wil ik deze actuator gebruiken. Waarom? Omdat ik die nog had, dus daarom.

Nu zie ik vaak nog modellen met actuators die de sticker er nog op hebben zitten en vraag me dan af, Waarom...... dus eraf. Kan altijd in mijn bouwverslagen kijken wat het was en...

Afbeelding

Ik plak ze gewoon op de stelling in mijn hobbykamer.

Afbeelding

Dit was nog een beetje een rommeltje maar de juiste verzinkkopjes zijn al binnen. De rijplaten worden bekleed.

Afbeelding

Afbeelding

Alles weer wat netter....Ook de achterzijde moet nog iets van bekleding krijgen hoor.

Afbeelding

En het werkt prima. Precies van eindschakelaar tot eindschakelaar. Trots op mezelf ;-)

Afbeelding

En zoiets moet het dan worden voor het totaalbeeld. De Bruder CAT 963 is ook wel een van mijn volgende projecten denk ik.
(had er niet genoeg)
Groet'n uut de Achterhook
Rolf
Rolf
Echte naam: Rolf Stevens

Re: tractoren en ander landbouwspul van rolf

Bericht door Rolf »

Ook hier weer wat gedaan aan de verschillende apparaten. Voor de aanhangers stap ik voor de motorstroom over naar bananenstekkers. De meeste landbouwers die ik ken gebruiken deze en zo is een aanhanger nog een keer uit te wisselen. De Binder snap in stekkers gebruik ik in de toekomst dan voor eventuele verlichting en/of servo-toepassingen.

Afbeelding

Dus weer de boel slopen.

Afbeelding

en ook aan de kieper de stekkers en plekje als ze niet in gebruik zijn.

Afbeelding

Deze trekker moet gewoon nu even zo blijven. Binnenkort begin ik met mijn "echte" trekker. Als die dan weer klaar is gaat de Case weer een keer op de schop.
Groet'n uut de Achterhook
Rolf
Plaats reactie