Dat is dus ook een tweedekansje geworden.
Eerst maar even hoe hij was toen ik hem had uitgepakt.

Deze oplegger gaat meer fases kennen. Allereerst een snelle fase om hem achter de Scania te kunnen
gebruiken tot de andere bruikbaar is. In de tussentijd zal ik er wel een beetje mee klooien af en toe om ook te bedenken hoe ik de definitieve ombouw ga doen. Dat is latere zorg. Eerst maar een beetje toonbaar maken voor achter de Scania.

Die achterdeuren bijvoorbeeld konden zo natuurlijk niet meer. Resterende stickers eraf en beslag ook. De boutjes waren slecht en van binnen....

Zo had ik loctite nog niet eerder gebruikt gezien..... Zat wel vast.
Veel boutjes braken af en er zat ook rode verf aan het deurbeslag.

Schoonkrabben en schuren was het devies. Toch zoveel mogelijk proberen.

En met folie beplakt vooralsnog. In de toekomst komen deze deuren toch te vervallen.

Andere velgen en banden. Ik kon van een vriend 4 scale club banden overnemen en heb er 2 bijgekocht.
De velgen ga ik nog aanpakken verder.

Deze zijn verder wel mooi dacht ik zo. Wel geen Michelin imitaties maar ook maar minder dan de helft:)

De bumper moet een beetje passen bij de stijl en de Scania....

Zoiets maar dan zonder dat gapende gat lijkt me.

Meer zo dus. In de tussentijd heeft ie al gereden (dag na aanschaf) en heb ik ook de kingpin op de Scania aangepast.
Voorlopig ga ik in de trailers geen Beier modules inbouwen. Voor alleen wat verlichting en een motortje aansturen is mij ruim € 300 toch een beetje te grtig aan het worden. Ik denk dat ik eerst met kabelverbinding ga werken. Een van mijn vrienden is bezig met een bluetooth dingetje. Mogelijk dat dat in de toekomst een optie is.

tot gauw.