Marcel1947

Nieuw op het forum? Stel je even voor
Forumregels
Stel je hier even voor en vertel wat jouw modelbouw interesse heeft. Zet in het "onderwerp" jouw forumnaam. Daarna zal je gebruik kunnen maken van alle functie's van het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
elektroboy1947
Lid van MBVP
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 feb 2020 22:02
Echte naam: marcel huijbers

Marcel1947

Bericht door elektroboy1947 »

Even voorstellen: Ik ben Marcel Huijbers, Ik ben 72 jaar oud , dus gepensioneerd. Ik was elektromonteur voor 45 jaar. Geen gewone , maar werkzaam in de tentoonstellingsbouw, wat veel reizen naar het buitenland , over de hele wereld betekende. Maar ook lange werkdagen en ook menig weekeind sneuvelde.
In het verleden heb ik treinen gehad in bijna alle spoor breedtes. Daarna gevaren met een elektrisch snel jacht van Graupner. Toen een periode Brandstof en een aantal wedstrijden in het nederlands kampioenschap gereden. Maar dat liep aardig in de papieren. Daarna even niets en nu dan weer begonnen met een tamiya truck. In het begin meegeweest met enkele demo's om het niveau van het bouwen te kunnen beoordelen. Ik was verbaasd over de mate van deskundigheid die er bij de meeste medeleden aanwezig is en hoop op korte termijn het niveau van bouwen te kunnen benaderen.
Maar hoop doet leven en ik houd mijn ogen en oren goed open. Ben nu begonnen met ombouwen van een Bruder truck naar een volledig elektriche uitvoering zonder al teveel gekochte onderdelen Groeten uit Schiedam. Marcel
Plaats reactie